Gods of Egypt


| Παραγωγή: , Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής


To Hollywood είπε να αφήσει για λίγο την Ελληνική μυθολογία και να ασχοληθεί με την παραποίηση της Αιγυπτιακής. Έτσι το Gods οf Egypt μας βρίσκει στην Αίγυπτο, όπου ένας κακός θεός ελέγχει μετά από δολοπλοκίες και ένας θνητός, ξυπνά τον τυφλό θεό και αντίπαλο του κακού για να μπουν σε μια περιπέτεια για να ξαναφέρουν το καλό στην Αίγυπτο.

Αρκετή δράση, εφέ και ο  Gerard Butler, ξανά σε χιτώνα μετά το This is Sparta.

Gallery:


  • gods_of_egypt_ver2_xlg
  • 12232854_910828202334807_6283737135204239879_o
  • mv5bmjazmtqxodu1nl5bml5banbnxkftztgwntg2otuynze._V1__SX1862_SY862_
  • mv5bmtexndqzodu5nzveqtjeqwpwz15bbwu4mdg4njk1mjcx._V1__SX1862_SY862_
  • mv5bmtq4otgzmji0m15bml5banbnxkftztgwmjk0ntuynze._V1__SX1862_SY862_
  • tumblr-inline-nxprdpvu4u1tuvuzt-1280
  • gerard1

H Κριτική Του CineGo


Γράφει:

«Μια καρδιά από ατόφιο χρυσάφι που αφήνεις να πάει στράφι…» θα μπορούσε να τραγουδάει ο Θεός Ώρος στον διαβολικό αδελφό του Σετ, που με βία άρπαξε το στέμμα της διαδοχής μέσα από τα χέρια του καλού μορφονιού, σκορπίζοντας τον φόβο και την απελπισία στην κατά τα άλλα ευδαιμονούσα χώρα της Αιγύπτου, τότε που ακόμα βασίλευαν οι μεγαλοπρεπείς θεότητες τυλιγμένες στους χρυσοποίκιλτους μανδύες, βουτηγμένες στην τερακότα, το eyeliner και τα ενισχυτικά μπούστου. Αχ, ένδοξες εποχές!

Για να μιλήσουμε βέβαια και λίγο σοβαρά – λίγο μόνο – η καινούργια ταινία του πάλαι ποτέ οραματιστή του sci fi σινεμά, Alex Proyas απέχει παρασάγγας από οτιδήποτε μας είχε συνηθίσει μέχρι σήμερα, ακόμα και από μετριότητες επιπέδου I, Robot, απλά γιατί το Gods of Egypt ίσως και να αποτελεί την πρώτη σοβαρή υποψηφιότητα του 2016, για χειρότερη ταινία της χρονιάς.

Ξεκινώντας από το σενάριο το οποίο θυμίζει σε συνοχή και λογική τις τηλεταινίες που έχουμε συνηθίσει να προβάλλονται κατά τις περιόδους των γιορτών, η όποια αδελφική φιλονικία για τον θρόνο και το στέμμα μεταξύ καλού και κακού ξεχειλώνει τόσο γρήγορα, ώστε δύσκολα πιστεύουμε ότι υπήρξε κάποια συγκροτημένη ιδέα των σεναριογράφων από την αρχή, σε ένα story που δεν εξυπηρετεί απολύτως τίποτα.

Δεν είναι μόνο ότι τα plot holes διαδέχονται το ένα το άλλο, αλλά και ότι η όποια υπόθεση πλατειάζει τόσο εξωφρενικά πολύ προκειμένου όλες οι αιγυπτιακές θεότητες να έχουν τα δεκαπέντε λεπτά δημοσιότητας τους, ώστε φτάνεις τελικά να αναρωτιέσαι ποιος ήταν ο αρχικός λόγος για τον οποίο συμβαίνουν όλα αυτά στην μεγάλη οθόνη.

Αν αφήσουμε στην άκρη το «θεϊκό» σενάριο που επιχειρεί να βολέψει σε ένα καθόλα παραδοσιακό story, θνητούς, Θεούς και την μοιραία σύνδεση που πάντα θα υπάρχει μεταξύ τους, η ταινία εξακολουθεί να αποτυγχάνει σε πολλαπλά επίπεδα, με τα πλάνα του Proyas να περιλαμβάνουν κατά 95% δυο ηθοποιούς και μια blue screen. Αυτό δεν είναι απαραιτήτως κακό, όταν όμως γίνεται με την απενοχοποιημένη λύσσα – ας μη μιλήσουμε για την γνώση – τύπων όπως ο George Miller στο Mad Max: Fury Road, εκεί όπου η χρήση της “μπλε οθόνης” απογείωσε το τελικό σύνολο, επειδή η χρήση της έγινε σωστά. Αντιθέτως όταν το background της $140 εκατομμυρίων ταινίας σου, θυμίζει κάτι τριτοκλασάτες σειρές του ALTER – τότε που υπήρχε – με τον Αλί Πασά και την κυρά Φροσύνη, τότε κάτι δεν πάει καθόλου καλά.

Το πρωταγωνιστικό cast δύσκολα θα γλύτωνε, με την σειρά του, από αυτή την χρυσαφιά φρικαλεότητα, με τον Gerald Butler να έχει αποχαιρετήσει προ πολλού την ηθοποιοία και τον Nikolaj Coster-Waldau να μη λέει να σταυρώσει θρόνο για θρόνο. Ο μοναδικός που κάπως καταφέρνει να γλυτώσει από αυτή την αποκριάτικη παρέλαση, είναι ο νεαρός Brenton Thwaites τον ρόλο του Αλαντίν, συγγνώμη του φτωχού πλην τίμιου κλέφτη, ο οποίος αγωνίζεται για την επανένωσή του με την εκλεκτή της καρδιάς του. Awww!

Πολύ θα ήθελα να ήξερα τι ακριβώς είχε στο μυαλό του ο Proyas σκηνοθετώντας μια δίωρη ταινία για τα κατορθώματα των μεγάλων Θεών της Αιγύπτου, που παραπέμπει περισσότερο σε επεισόδιο του Hercules, παρά σε σοβαρή παραγωγή. Κακό CGI, cheesy διάλογοι και ένα αποτυχημένο χιούμορ, συνιστούν μερικά μόνο από τα κακώς κείμενα της ταινίας. Στην τελική, το πρόβλημα δεν έχει να κάνει τόσο με την δική μας τοποθέτηση, όσο με το γεγονός ότι ο Proyas κατασκεύασε μια ταινία που απλώς δεν βλέπεται.

Βαθμολογία Χρηστών: 0.0 / 5


από 0 βαθμολογήσεις
Σύνδεση ή Δημιουργία Λογαριασμού για να βαθμολογήσεις την ταινία

Παίζεται σε: 0 αίθουσες
0 αίθουσες στην Αθήνα
0 αίθουσες στην Θεσσαλονίκη
0 αίθουσες στην Επαρχία


Η ταινία δεν παίζεται πλέον στις αίθουσες