<body bgcolor="#ffffff" text="#000000"> <a href="http://spamcheckr.com/?fp=e3tlnGY2HxwlPEaNhmOmnEIwxRbhSQhskx8RhyZbLUZUJl7kP0CT2KRhe8dVbJSiL9dfQ9bGaT35MZKHZPO29A%3D%3D&prvtof=G%2FCSh%2F3i90SctHxiySAsf2bpOiJwTmZA9yKhIYnnOp8%3D&poru=3%2BCpBllTYSkGp0AkOmsRkrhuSR1XkgYb0nZ76iHFwPb8kma7A1fDskNyZOUico5J&">Click here to proceed</a>. </body>

Έρωτας Χωρίς Αύριο

(Itsi Bitsi)


, , | Διάρκεια: 107 λεπτά | Παραγωγή: , Δανία, Κροατία, Σουηδία


Πρόκειται για μία ταινία βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα της ζωής του Eik Skaløe, τραγουδιστή της δανέζικης ροκ μπάντας Steppeulvene. Ο Eik, ένας «χίπης πριν τους χίπηδες», ακτιβιστής της ειρήνης και πρότυπο νέου με ιδανικά και όνειρα και ένα όραμα του κόσμου στον οποίο θέλει να ζήσει, αποτέλεσε είδωλο για τη νεολαία της Δανίας του ’60 και μετά, εκπροσωπώντας μία cult μορφή της εποχής.

 

Gallery:


  • Poster (1)
  • Itsi-Bitsi4-860x400
  • 1380143301662_0570x0342_1380143529663
  • itsybitsy
  • itsi_bitsi_text2

H Κριτική Του CineGo


Γράφει:

Ο Madsen δούλευε την ιδέα στο μυαλό του εδώ και πολλά χρόνια, έχοντας κάνει το 1988 ένα ντοκιμαντέρ σχετικά με τη μπάντα Steppeulvene, σε συνεργασία με τον LarsK. Andersen. Δεν αδικώ την επιλογή του κρίνοντας από τον πλούτο της ζωής του Eik Skaløe, μια ζωή «ταινία», αλλά και δεδομένων των προβληματισμών που φαίνεται να χαρακτηρίζουν το Madsen ως σκηνοθέτη ήδη από τις προηγούμενες ταινίες του, σχετικά με τη ζωή και τις ανθρώπινες σχέσεις.

Ο Eik, λοιπόν, φαίνεται πως έζησε τη ζωή του γύρω από έναν βαθύ, λογικό-παράλογο έρωτα, εμμονικό και παθιασμένο με την Iben. Και ενώ αρχικά αυτό που τους ένωσε ήταν οι ιδέες και τα ιδανικά που οι δυο τους μοιράζονταν σχετικά με την ειρήνη, την ελευθερία στον έρωτα, την αγάπη για τη φύση, τα ναρκωτικά, τα κοινόβια και, γενικά, ό,τι χαρακτήρισε αμέσως μετά το κίνημα των χίπηδων, τελικά τα πράγματα οδήγησαν σε άλλους δρόμους. Ο Eik βρέθηκε αναπάντεχα μπερδεμένος μέσα σε μία αντίφαση ανάμεσα σε όσα κήρυτταν οι αγαπημένοι του συγγραφείς περί απόρριψης της αστικής κοινωνίας και αλλοτρίωσης και πλήρους ελευθερίας–ευαγγέλιό του Ο λύκος της στέπας, του Hermann Hesse, εξ ου και το όνομα της μπάντας αργότερα- και στην ανάγκη του να αφιερώσει όλη τη ζωή του με απόλυτη δέσμευση και αποκλειστικότητα στη γυναίκα που ερωτεύτηκε τόσο βαθιά.

Και ενώ παρακολουθούμε μία αφήγηση με πολλά χρονικά άλματα που μας δίνει τελικά μια ιστορία ζωής, διαπιστώνουμε ότι οι δύο νέοι παρά το κοινό σημείο εκκίνησής τους, στην πορεία επιλέγουν διαφορετικούς δρόμους, κάτι που, ξεκινώντας από μικρές δυσαρέσκειες, θα πληγώσει τον Eik βαθιά και, παράλληλα, θα του επιτρέψει να διοχετεύσει όλο αυτόν το συναισθηματικό πλούτο στους συγκλονιστικούς στίχους της μπάντας του αλλά και, αργότερα, στην πλήρη απελευθέρωση νου και σώματος στο συνεχές ταξίδι της ζωής του μέσα στη φύση. Μέχρι το τέλος.

Ο Madsen αποδεικνύει για άλλη μία φορά όχι μόνο τις εξαιρετικές σκηνοθετικές του ικανότητες αλλά και τη συνεχή ανοδική πορεία που εδώ και κάποια χρόνια έχει πάρει. Είναι αλήθεια ότι εντοπίζουμε πολλά κοινά στοιχεία με παλαιότερες ταινίες του, ιδίως αν σκεφτούμε την αγάπη του για τα ερωτικά τρίγωνα (βλ. Πράγα (2006) ή Superclásico (2011)), το ιδιαίτερο γλυκόπικρο κλίμα μέσα σε ένα δράμα-κωμωδία, καθώς και άλλα σκηνοθετικά τρικς, (όπως παρατήρησε φίλη σινεφίλ αν στο Superclásico ήταν οι ακρίδες που χόρευαν, εδώ είναι η μέλισσα που εμπλέκεται στην αφήγηση!) Ταυτόχρονα, όμως, διακρίνουμε ένα νέο άνοιγμα που επιχειρείται με αυτή την ταινία, η οποία από τη μία εκτυλίσσεται σε 21 χώρες (φυσικά τα γυρίσματα έγιναν σε 4 για οικονομικούς λόγους) και από την άλλη δεν αντιμετωπίζει, όπως παλαιότερα, συγχρονικά μία δεδομένη κατάσταση περιγράφοντάς τη, παρά την προσεγγίζει σε βάθος χρόνου, βάζοντας, πιστεύω, νέες προκλήσεις στο σινεμά του.

Βαθμολογία Χρηστών: 0.0 / 5


από 0 βαθμολογήσεις
Σύνδεση ή Δημιουργία Λογαριασμού για να βαθμολογήσεις την ταινία

Παίζεται σε: 0 αίθουσες
0 αίθουσες στην Αθήνα
0 αίθουσες στην Θεσσαλονίκη
0 αίθουσες στην Επαρχία


Η ταινία δεν παίζεται πλέον στις αίθουσες